RSS

Gelukspoppetjesswap

03 Dec

Deze week heb ik meegedaan aan een swap. Geen grote pakketten maar iets dat door de brievenbus past. En dit is wat ik gekregen heb:

Zelf heb ik dit verzonden:

Ik had een hele set met kerstpatroontjes bij elkaar gezocht maar helaas deed mijn printer weer andere dingen als dat ik van hem verwachte: niets. Dus zijn mijn patroontjes in PDF-vorm naar mijn swappie gegaan.

De hoes heb ik zelf gemaakt.

  

De hoes is dusdanig groot dat er precies een haakboekje in past met een aantal haaknaalden en andere benodigdheden.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 3 december 2011 in Uncategorized

 

Geef een reactie

 
