RSS

Lente

31 Okt

Jezelf presenteren is belangrijk, zeker wanneer je moet solliciteren. Vaak heb ik de neiging om met mijn kledingkeuze terug te vallen in dit soort situaties op enigszins kleurloze outfits terwijl ik in het dagelijks leven toch altijd wel van kleur houdt. Maar welke kleuren staan mij?  Ook maak ik regelmatig kleding voor mijzelf maar het komt eigenlijk te vaak voor dat ik het kledingstuk al aan de kant leg voordat het helemaal af is. Zonde van de stof en mijn tijd natuurlijk. Maar waarom ben ik eerst enthousiast en naarmate het werkstuk niet meer?

Van mijn naaidocente had ik eens een boek gekregen waarin het principe van de kleurtypes staat uitgelegd. Dus ikke samen met een aantal bekenden op zoek naar mijn type. Maar dat is toch best moeilijk. Ik twijfelde tussen herfst of lente. Uiteindelijk heb ik mijzelf aangemeld voor een kleuradvies met een stijladvies. Hopelijk komt er na dit advies meer kleur in mijn kast en weet ik iets beter welke kledingstukken en prints mij wel en niet staan.

En vorige maand werd mijn twijfel weggenomen: Ik ben een lentetype. Bij mij staan heldere kleuren die een gouden ondertoon hebben. Geen zwart en wit meer voor mij maar bruin, kaki en gebroken wit. En natuurlijk kleur!

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 31 oktober 2011 in inspiratie, naaien, Uncategorized

 

Geef een reactie

 
